
انتشار در۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۹ ب.ظ

سرویس:
دستهبندی نشده 
بدون دیدگاه

4 بازدید
پیام رئیس شورای شهر لار به مناسبت روز خبرنگار
عليرضا عمراني رئيس شوراي اسلامي شهر لار به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار پيام تبريكي براي خبرنگاران نوشته است كه در ادامه مي خوانيد:
***
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود
در هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری ایرنا و روز «خبرنگار»، باید به همه قلم به دستان مخلص جامعه خبری و اطلاع رسانی کشور و شهرمان لار خدا قوت بگوییم.
اینجانب یاد همه شهدای عزیز به ویژه شهدای عرصه خبر و رسانه را گرامی داشته و این روز را به تمامی خبرنگاران پرتلاش تبریک عرض می نمایم. سربلند و سرافراز باشید.
علیرضا عمرانی/ رئیس شورای اسلامی شهر لار
لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 191 تاريخ: يکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت: 23:57