پیام رئیس شورای شهر لار به مناسبت روز خبرنگار

خرید بک لینک
انتشار در۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۹ ب.ظ سرویس:دستهبندی نشده بدون دیدگاه 4 بازدید

eqeپیام رئیس شورای شهر لار به مناسبت روز خبرنگار

عليرضا عمراني رئيس شوراي اسلامي شهر لار به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار پيام تبريكي براي خبرنگاران نوشته است كه در ادامه مي خوانيد:

***

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود

در هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری ایرنا و روز «خبرنگار»، باید به همه قلم به دستان مخلص جامعه خبری و اطلاع رسانی کشور و شهرمان لار خدا قوت بگوییم.

اینجانب یاد همه شهدای عزیز به ویژه شهدای عرصه خبر و رسانه را گرامی داشته و این روز را به تمامی خبرنگاران پرتلاش تبریک عرض می نمایم. سربلند و سرافراز باشید.

علیرضا عمرانی/ رئیس شورای اسلامی شهر لار


لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 191 تاريخ: يکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت: 23:57

صفحه بندی