بلوار غدیر جنوبی در شهر لار آسفالت شد+ عكس

خرید بک لینک
انتشار در۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ ب.ظ سرویس:برگزیده ها بدون دیدگاه 6 بازدید

بلوار غدیر جنوبی در شهر لار آسفالت شد+ عكس

مصباح قنادی: شهردار لار از روکش آسفالت بلوار غدیر جنوبی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، پروژه آسفالت بلوار غدیر جنوبی به متراژ ۷ هزار متر مربع به اتمام رسید.
محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار در اين باره افزود: این پروژه با توجه به فرسوده بودن این خیابان و به منظور سهولت در عبور و مرور وحجم تردد شهری به بهره برداری رسید.
در ادامه وی از همشهریان جهت صبر و تحمل خود در اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: امید است مردم شریف لار همچون گذشته این مجموعه را در اجرای هرچه بهتر و سریعتر این پروژه و دیگر فعالیت های شهری یاری نمایند.

800-2 800-3 800-4 800-1 800


ارسال نظر

لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 358 تاريخ: يکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت: 22:57

صفحه بندی