رکابزنی تیم شهید چمران در مسیر لار به صحرای نیمه

خرید بک لینک
انتشار در۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۲ ب.ظ سرویس:برگزیده ها یک دیدگاه 16 بازدید

رکابزنی تیم شهید چمران در مسیر لار به صحرای نیمه

روابط عمومی گروه کوهنوردی و تیم دوچرخهسواری شهید چمران: به مناسبت اول مردادماه روز «فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانهای»، تیم دوچرخهسواری شهید دکتر مصطفی چمران لارستان مسیر ۲۵ کیلومتری رفت و برگشت جاده لار- بستک را رکاب زدند.

در این برنامه مفرح ورزشی که از ساعت ۶ صبح جمعه اول مرداد آغاز شد، تعدادی از اعضای این تیم دوچرخهسواری پس از رکاب زدن مسیر لار به صحرای نیمه، صبحانه را در فضایی صمیمی و بانشاط صرف کردند. لازم به ذکر است در ماههای فصل تابستان اعضای تیم شهید چمران لارستان برنامهی دوچرخهسواری خود را از ساعت ۶ صبح هر جمعه از محل میدان قبله شهر جدید لار آغاز میکنند.

از برادران علاقهمند به این ورزش پرنشاط دعوت میشود در این برنامه حضور پیدا کنند؛ که برنامه این هفته رکابزنی از شهر لار تا امامزاده میر ابراهیم (ع) است.

Nwew-Image New-Imagwe New-Imarge


1 نظر

  1. لاری میگه:

    Thumb up0 Thumb down0

    باید خدا رو شکر کرد از اینکه سالمیم و میتونیم ورزش کنیم ،فعالیت داشته باشیم…
    آدم تا مریض نشه قدر سلامتی رو نمیدونه مثل خود من که چند وقتیه….
    التماس دعا.

ارسال نظر

لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 201 تاريخ: چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 1:54

صفحه بندی