میدان «سید عبدالحسین لاری» زيباسازي شد+ عكس

خرید بک لینک
انتشار در۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۷ ق.ظ سرویس:برگزیده ها بدون دیدگاه 15 بازدید

میدان «سید عبدالحسین لاری» زيباسازي شد+ عكس

شهردار لار از اتمام عملیات بهسازی و زیباسازی میدان سید عبدالحسین لاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد با اشاره به اینکه بهسازی و زیبا سازی میادین سطح شهر از چندی پیش آغاز شده است، گفت: در این راستا عملیات بهسازی و زیباسازی میدان سید عبدالحسین لاری به عنوان دومین میدان بعد از میدان صحبت لاری، از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و هماکنون به پایان رسید.
وی رنگآمیزی آبنما، اجرای فضای سبز، اجرای عملیات سنگکاری اطراف آبنما، محوطهسازی و نورپردازی میدان و رنگآمیزی و نورپردازی المان وسط میدان را از جمله اقدامات انجام شده در میدان سید عبدالحسین لاری برشمرد.

IMG_8153IMG_8120


ارسال نظر

لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 325 تاريخ: جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 5:56

صفحه بندی