بيانيه مشترك نماينده و فرماندار لارستان: توان خود را براي «فعاليتِ برادرانه» بكار خواهيم گرفت

خرید بک لینک
انتشار در۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ سرویس:عناوین اصلی 4 دیدگاه 239 بازدید

qweبيانيه مشترك نماينده و فرماندار لارستان: توان خود را براي «فعاليتِ برادرانه» بكار خواهيم گرفت

يك روز پس از انتشار بيانيه تند و خارج از عرفِ دفتر نماينده مردم لارستان، خنج و گراش (اينجا) در اعتراض به سخنان فرماندار در روز معلم(اينجا) كه انتخابات اخير مجلس در حوزه انتخابيه لارستان، خنج و گراش را «غير سياسي» توصيف كرده بود حالا نماينده مجلس و فرماندار اين بار با امضاي خود يك بيانيه مشترك نوشته اند و در آن بر ضرورت ايجاد وحدت و تقويت تعامل و همكاري نمايندگان دولت و مجلس در منطقه تاكيد كرده اند.

متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

***

بسم الله الرحمن الرحيم

بيانيه مشترك نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار ويژه لارستان

لارستان كهن با همه عظمت مذهبي و تاريخي خويش و با برخورداري از پشتوانه يك فرهنگ غني و غرور آفرين اينك بيش از هر زمان ديگر احتياج به وحدت و همدلي مسئولين و متوليان امور آن دارد تا بتواند به جايگاه رفيع پيشرفت و آباداني كه شايسته مردم بزرگ آن است دست يابد.

در همين رابطه و براي اطمينان خاطر عموم مردم عزيز و دلسوزان اين خطه، ما به عنوان نمايندگان دولت و مجلس كه به فرموده مقام معظم رهبري بايد با همراهي و همزباني نظام جمهوري اسلامي را به اهداف متعالي آن برسانند اعلام مي داريم كه:

با استعانت از خداوند متعال و همراهي همه مردم، توان خود را براي يك فعاليت مشترك برادرانه و فعال در همه زمينه هاي توسعه لارستان بكار خواهيم گرفت و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم كرد.

خدمتگزاران شما:

علي اكبر نجيب زاده/ معاون استاندار و فرماندار فرمانداري ويژه لارستان

جمشيد جعفرپور/ نمايده مردم شريف منطقه در مجلس شوراي اسلامي

we


لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 199 تاريخ: سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:16

صفحه بندی