
انتشار در۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ

سرویس:
برگزیده ها 
بدون دیدگاه

9 بازدید
عكاسان به افتخار روز «لارستان» نمايشگاه گروهي برگزار مي كنند
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به لار و نامگذاری این ایام به نام «هفته لارستان بزرگ»، انجمن عکس لار با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، چهارمین نمایشگاه گروهی خود را در نگارخانه سبز این شهرستان داير می کند.
این نمایشگاه شامل ۲۸ اثر از عکاسان این انجمن در ژانر های مختلف عکاسی از جمله مستند، نجوم، پرتره، طبیعت و ماکرو می باشد.
افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۹روز یکشنبه ۱۹اردیبهشت ماه است و به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان به هنر عکاسی می باشد.

لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 199 تاريخ: جمعه 17 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:52