
انتشار در۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۴ ب.ظ

سرویس:
برگزیده ها 
بدون دیدگاه

9 بازدید
فرماندار لارستان در جلسه شوراي فرهنگ عمومي:
در اجرای برنامه های فرهنگی افراط و تفریط نکنیم
فرماندار ویژه لارستان گفت: سعی کنیم در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان افراط و تفریط نکنیم بلکه به کیفیت برنامه ها بیفزاییم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی اکبر نجیب زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لارستان و با حضور تمامی اعضاء در محل دفتر امام جمعه برگزار شد؛ اظهار داشت: امیدوارم جلسات فرهنگ عمومی بصورت مستمر و منظم برگزار گردد.
وی افزود: در مسائل فرهنگی بایستی حوصله داشت و نبایستی توقع داشته باشیم در یک دوره زمانی خیلی کوتاه نتیجه بگیریم چون موضوعی که به صورت فرهنگی می خواهد نهادینه شود، زمان می خواهد. فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: کار فرهنگی دیر بازده است، اما بازخورد آن نتیجه بخش است.
معاون استاندار فارس تاکید کرد: علی رغم محدودیت شدید اعتبارات، اما مسائل فرهنگی دغدغه همه ماهاست و احساس تکلیف می کنیم.
نجیب زاده خطاب به تمامی روسای ادارت شهرستان اظهار داشت: همه روسای ادارات در قالب اجرای برنامه های فرهنگی بایستی اتفاق نظر داشته باشند و به یک سمت حرکت کنند و بومی سازی هم در بحث فرهنگی انجام بشود.
وی با بیان اینکه همه ما انسانها به موعظه نیاز داریم تصریح کرد: همه ما هر از گاهی به توصیه های کارشناسان مذهبی و دینی نیازمندیم اصلا همه ما به موعظه نیاز داریم تا بیدار و هوشیار شویم و این سفارش حضرت علی (ع) است.
فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد: ائمه جمعه و جماعات، اساتید دانشگاهها، معلمین و مدیران فرهنگی برای فعالیت فرهنگی و اجرای برنامههای متنوع در این زمینه وارد میدان شوند، چرا که به طور قطع بازدهی این فعالیتها افزایش چشمگیری خواهد یافت.
نجیب زاده افزود: اداراتی که دارای تابلوي تبلیغاتی هستند تابلوهای سطح شهر را به نصب بنرهایی حاوی احادیث و روایات در مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و برنامه های فرهنگی اختصاص دهند. البته به دنبال افراط و تفریط نباشند و رعایت کنند و این در حد شعار هم نباشد.
وی در پایان تاکید کرد: خروجی و نتایج حاصله از جلسه شورای فرهنگ عمومی باید در همه بخش های جامعه به ویژه ادارات و سازمان ها دیده شود و در این راستا نیاز است با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و مطبوعات جلسات مختلفی برگزار گردد.
پیش از این نیز حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی امام جمعه لارستان هم در موضوع تقویت معنویت و اخلاق سخن گفت.
گفتنی است در این جلسه اعضاي حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 179 تاريخ: شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 21:46