
انتشار در۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹ ق.ظ

سرویس:
عناوین اصلی 
بدون دیدگاه

11 بازدید
پيام قدرداني فرماندار لارستان در پي مشاركت مردم در انتخابات
علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از حضور پر شور مردم لارستان بزرگ در پای صندوق های رای تشکر و قدردانی نمود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این پیام آمده است:
***
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مومن، شریف و همیشه در صحنه لارستان بزرگ
سلامتان باد که بار دیگر مردانه قد برافراشتید و با حضور پرشور خود درعرصه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۷ اسفند ماه ۹۴ به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته و همدوش با آحاد مردم میهن اسلامی شکوه سربلندی و سرافرازی را در اندیشه جهانیان به تماشا نشاندید.
درود بر شما که با توکل به خدای بزرگ در آزمونی دیگر، مقتدرانه از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی و تمامیت این مرزوبوم دفاع کردید.
بدون تردید استقلال، عزت، توسعه و آبادانی کشور مرهون مجاهدت خستگی ناپذیر شما مردان و زنانی است که همراه با مردم جای جای کشور پهناور اسلامی ایران با خلق حماسه سیاسی، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیدید و به دشمنان اثبات نمودید که در سخت ترین شرایط نیز مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان رهبر فرزانه اید.
اینجانب بر خود لازم دانسته تا از شما مردم شریف منطقه لارستان بزرگ، ائمه محترم جمعه و جماعات، کاندیداهای محترم، نیروهای فداکار امنیتی، نظامی و انتظامی، دستگاه محترم قضایی، نمایندگان فرماندار و اعضاي شعب اخذ رای، اعضاي محترم هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی، اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، جراید و دیگر عزیزانی که در خلق این حماسه سیاسی نقش مهمی را ایفا نمودید؛ با تمام وجود قدردانی نمایم.
«و ماتوفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب»
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علی اکبر نجیب زاده/ معاون استاندار، فرماندار ویژه لارستان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش
- - , .
لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 172 تاريخ: يکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت: 13:53