مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از دوبانده شدن مسیر گراش - اوز به طول شش کیلومتر خبر داد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان اظهار کرد: تاکنون ۶ کیلومتر از مسیر ۱۳ کیلومتری گراش - اوز دو بانده شده است.وی اضافه کرد: در این طرح ۳۰ دستگاه ابنیه فنی ساخته شده و افزون بر ۷۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۳۰ هزار متر مکعب خاکریزی صورت گرفته و سه دور برگردان استاندارد نیز در این جاده ساخته شده است.مدیر کل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: به زودی ۷ کیلومتر باقی مانده مسیر گراش - اوز افتتاح می شود.باقری فرد اضافه کرد: دو بانده شدن این مسیر کمک زیادی به افزایش ایمنی سفر می کند و انتظار می رود، میزان سوانح ترافیکی آن تا حد زیادی کاهش یابد.
لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 241 تاريخ: پنجشنبه 5 بهمن 1396 ساعت: 19:10