
انتشار در۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

سرویس:
عناوین اصلی 
بدون دیدگاه

4 بازدید
«شب هزار و يكم» دَه شب در لار اجرا مي شود
نمايش «شب هزار و يكم» نوشته بهرام بيضايي و به كارگرداني «عليرضا عندليب» از اول بهمن ماه به مدت ده شب در تالار استاد جمالي لار به روي صحنه مي رود.
عندليب پيش از اين نيز اپيزود اول اين نمايشنامه مشهور را در لار اجرا كرده بود. مسعود زرگري، سعيده باقريه و سميرا شريفي بازيگران اپيزود دوم اين نمايش هستند.
اين نمايش توسط گروه تئاتر سايه لار تدارك ديده شده است. گروه سايه از گروه هاي فعال تئاتر لارستان است و تاكنون نمايش هاي متعددي را به روي صحنه برده است.

- - , .
لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 154 تاريخ: جمعه 2 بهمن 1394 ساعت: 14:29