با حضور فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه، مسئولین،دانش آموزان و دانشجویان مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در لارستان برگزار شد.به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی یوم اله ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبارجهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی، مسئولین، طلاب و روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانشگاهیان و خیل عظیم دانش آموزان در لارستان برگزار گردید. در این راهپیمایی با شکوه که از چهار راه پیروزی به سمت میدان شهید نصیری شهر لار برگزار شد ؛ دانش آموزان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان با سردادن شعارهایی همچون امروز روز سیزده آبان است- روز تصرف دژ شیطان است و مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ برصهیونیسم خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایت کار و صهیونیسم غاصب نشان دادند.در تجمع با شکوه این روز، همچنین حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لارستان نیز سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره)، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز را تشریح نمود.در پایان این مراسم قطعنامه ی تظاهرات سراسری یوم اله ۱۳ آبان ماه در ۸ بند قرائت شد که شرکت کنندگان در این همایش با شکوه با بانگ رسای تکبیر، مفاد آنرا تأیید کردند.اجرای گروه سرود طه و قرائت شعر و مقاله از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.گفتنی است مراسم مشابهی نیز در بخش های اوز،جویم، بیرم، بنارویه، صحرای باغ و روستاهای بخش مرکزی برگزار گردید.
لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: راهپیمایی,لارستان,استکبار, نویسنده: دانلودی بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 0:47