فرماندار لارستان از مرکز در حال ساخت «توانبخشی» هاشمی بازدید کرد

خرید بک لینک

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، علیرضا بال افکن رئیس اداره بهزیستی شهرستان، منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی و رحیم بیژنی نائب رییس شورای اسلامی شهر لار از مرکز جامع توانبخشی هاشمی بازدید کرد و از چگونگی احداث و ارائه خدمات رسانی این مرکز به مددجویان اطلاع یافت.این مرکز، با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی احداث و تجهیزات آن توسط اداره کل بهزیستی استان فارس فراهم گردیده است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.گفتنی است در این مرکز خدماتی همچون فیزیوتراپی، کاردرمانی ذهنی و جسمی، شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، مشاوره توانبخشی و غیره با تعرفه دولتی ارائه می گردد.یادآور می شود که این مرکز دارای ۷ نیروی انسانی و تحت نظر اداره بهزیستی لارستان می باشد.

لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: فرماندار,لارستان,«توانبخشی», نویسنده: دانلودی بازدید: 199 تاريخ: دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت: 5:41

صفحه بندی