100 کیلو تریاک را در 2 خودرو جاسازی کردند

خرید بک لینک

بیش از 100 کیلو گرم تریاک در بازرسی از دو خودرو در لارستان کشف و ضبط شد.

ایران آنلاین /سرهنگ "حسین دیندارلو" فرمانده انتظامی لارستان گفت : ماموران انتظامی پاسگاه "هرمود باغ" در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس-لارستان، به دو دستگاه کامیون و یک زانتیا مظنون و آن ها را متوقف کردند. وی بیان کرد: در بازرسی از این خودروها مقدار 115 کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند./ پلیس

لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: کیلو,تریاک,خودرو,جاسازی,کردند, نویسنده: دانلودی بازدید: 180 تاريخ: چهارشنبه 1 شهريور 1396 ساعت: 20:44

صفحه بندی