گزارش تصویری/ گرامی داشت روز «خبرنگار» در فرمانداری و تقدیر از اهالی رسانه لارستان

خرید بک لینک

روز سه شنبه در سالروز شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی و روز «خبرنگار»، فرمانداری ویژه لارستان مراسم بزرگداشتی برگزار کرد (از اینجا گزارش آن را بخوانید). در این برنامه دو ساعته، خبرنگاران و اصحاب رسانه از شهر لار و برخی بخش های لارستان حضور داشتند و تعدادی از آنان نظرات خود را بیان کردند. همچنین فرماندار ویژه لارستان نیز در این جمع سخنانی بیان کرد و در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اهالی رسانه این شهرستان تقدیر شد. در اینجا تعدادی از عکس های این نشست را از دریچه دوربین «آهنعلی نوشاد» می بینید:

لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 178 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:52

صفحه بندی