جمعی از فعالان کارگران شهرستان لارستان به رییس جمهور در حمایت از وزیر کار نامه نوشتند.
به گزارش نه صبح ، جمعی از فعالان کارگری شهرستان لارستان از توابع استان فارس در نامه ای از حسن روحانی دوازدهمین رییس جمهور ایران خواسته اند تا در کابینه جدید خود از حضور علی ربیعی استفاده کند. اعضای خانه کارگر لارستان، انجمن صنفی کارگران و استادکاران لارستان، اتحادیه زنان کارگر، انجمن صنفی رانندگان و کامیون دارن لارستان، انجمن صنفی کارگری کارگران لارستان از جمله امضا کنندگان این نامه هستند .
لارستان...
ما را در سایت لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 165 تاريخ: شنبه 14 مرداد 1396 ساعت: 0:02