نمایندگی فرهنگ و ارشاد گراش به اداره ارتقاء یافت

خرید بک لینک
farhang

میلاد لارستان: نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش به اداره ارتقا یافت و با اختصاص سه پست سازمانی، فعالیتهای آن گسترش مییابد.

نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش به اداره ارتقا یافت و با اختصاص سه پست سازمانی، فعالیتهای آن گسترش مییابد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گریشنا؛ محمد هنرپیشه، کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، دکتر مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس طی تماس تلفنی با آیینهافروز، رییس اداره شهرستان، خبر ارتقا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش را اعلام کرد و اظهار داشت: «نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سال ۱۳۹۲ در این شهرستان مستقر شده است، برنامههای ماندگار و تاثیرگذاری را طی چندین سال انجام داده که از آن جمله میتوان به برگزاری سه دوره جشنواره منطقهای فیلم کوتاه کل و راهاندازی سینما فرهنگ گراش اشاره کرد. این اداره با سه پست سازمانی؛ مسئول اداره، کارشناس امور فرهنگی مطبوعاتی و اطلاعرسانی، و کارشناس امور فرهنگی سینمایی و سمعی و بصری فعالیت جدید خود را شروع خواهد کرد. روند اداری آن نیز به زودی طی خواهد شد.»

همزمان با خبر ارتقای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، خبر ارتقا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به اداره نیز منتشر شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

لارستان...

ما را در سایت لارستان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 194 تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت: 23:57

صفحه بندی