
در پنجمین روز از هفته دولت، ۳۰ طرح عمرانی، بهداشتی، صنعتی، تولیدی و زیربنایی، با اعتبار۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان،امروز ۶ شهریور، در بخش اوز افتتاح شد. جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان در مراسم افتتاح آزمایشگاه های دانشکده بهداشت اوز گفت: از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید تا کنون ۶۳۱ پروژه با اعتباری معادل ۲۶۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر نیز ۳۵۷ پروژ...
ادامه مطلب