
روابط عمومی شورای شهرستان : جمعی از اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهرستان لارستان عصر دوشنبه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، که به دلیل تعطیلات چند روزه ی پارلمان در منطقه حضور دارد، دیدار کردند. در این دیدار که در دفتر ارتباط مردمی دکتر جعفرپور (در شهر لار) انجام شد، ویxa0با ابراز خرسندی از این دیدار، اعضای شوراها و نماینده مجلس را در «نمایندگی از مردم و ارتباط نزدیک با آنان» مشترک دانست و افزود: بنده و شما از ابتدای کار با انبوهی از مطالبات مردمی روبرو هستیم و چاره ای جز پاسخگویی مناسب و...
ادامه مطلب