
پست دامپزشکی بخش «اوز» لارستان راه اندازی شد.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ مسعود محجوب رئیس اداره دامپزشکی لارستان اظهار کرد: با توجه به وجود روستا ها، آبادی ها و مراتع زیاد در شهرستان لارستان، یکی از راهکار های بسیار مفید در ارائه خدمات دامپزشکی به مناطق دور دست ساخت پست دامپزشکی در بخش های مختلف این شهرستان است. وی با بیان اینکه علاوه بر بخش اوز در بخش های جویم، بیرم و بنارویه پست های دامپزشکی دایر شده است، ادامه داد: با توجه به جمعیت دامی و پراکندگی ...
ادامه مطلب
انتشار در۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۸ ق.ظ سرویس:برگزیده ها بدون دیدگاه 21 بازدید مدیرکل دامپزشکی فارس در لارستان بر نظارت كامل بر عرضه محصولات گوشتي تاكيد كرد مدیرکل دامپزشکی استان فارس با معاونین فرمانداری ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر یعقوب مهندس مدیرکل دامپزشکی استان فارس با حضور در محل فرمانداری، با مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. در این نشست در موضوعات مختلف از جمله حمایت از سرما...
ادامه مطلب