
۱۰۰ نفر از دانش آموزان علاقه مند شهر و روستاهای تابعه اوز، در مقاطع متوسطه اول و دوم، امروز ۱۹ آذر، در کارگاه خبرنگاری شرکت کردند. این کارگاه با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی، مسئولین سازمان دانش آموزی و کانون فرهنگی شهید راستگو آموزش و پرورش اوز، خانه مطبوعات لارستان و نشریه پیام اوز، در سالن الزهرا برگزارشد. محمد شاحسنی معاون پرورشی ، دوران تحصیلی را فرصتی مناسب برای یادگیری دانست و از دانش آموزان خواست از این دوران بیثشتر استفاده را برای شکوفایی توانمندی و استعدادها ببرند. ...
ادامه مطلب
دانیال افتخاری : نگاشتن خبر از برنامه ای که برای «خبرنگار» برگزار شده، کاری نسبتا سخت است؛ آن هم در روزی که بسیاری از خبرنگاران جایشان در جمع خالی است یا سکوتی سرد کرده اند! در روزی که میزبان جلسه از لزوم در نظر گرفتنِ میانگین شعور و فهم اجتماعی برای فعالان رسانه و خبر گفت، برخی خبرنگاران از لزوم تل...
ادامه مطلب