
کرد آنلاین - سنندج - دختران هندبالیست کردستانی در هفته هفتم و پایانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم بهمن بهبهان را 29 بر 26 با شکست بدرقه کردند. به گزارش خبرنگار مهر ، هفته هفتم و پایانی نیم فصل اول سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال دختران باشگاه های کشور امروز در شهرهای گچساران و اصفهان و سنندج پیگیری شد. در یکی از این دیدارها که به میزبانی سنندج برگزار شد تیم هیأت کردستان در سالن شهید بهنام شاد توانست در یک دیدار نزدیک نماینده خوزستان را شکست دهد. در نیمه اول این د...
ادامه مطلب