
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در گفت و گوی اختصاصی با سایت «آفتاب لارستان» و در پاسخ به گلایه های ورود نمایندگان مجلس به عزل و نصب مدیران دولتی بدون جلب نظر فرمانداران گفت: در مورد «عزل» مدیران نیاز نیست حتما با فرماندار هماهنگی شود اما در «نصب» مدیران دولتی حتما و قطعا باید مدیران کل با فرمانداران هماهنگی کنند و اگر هماهنگی نکنند، فرماندار می تواند قبول نکند و نصب فرد مورد نظر منتفی است. هادی پژوهش همچنین در مورد کسب نظر نمایندگان مجلس توسط وزرا گفت: متاسفانه دخالت نمایندگان در موضوع عزل و ن...
ادامه مطلب
انتشار در۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۳ ب.ظ سرویس:مطلب شما بدون دیدگاه 55 بازدید انتخاب «فرماندار» و ضرورت تعصب زدايي از تصميمات كرامت الله بلوچي/ جويم: آمده بود تا آخرين سالهاي خدمت را در لارستان به اتمام رساند و جشن بازنشستگي اش را در زادگاهش برگزار نمايد كه اينگونه نشد! و قبل از موعد با سپردن كليد فرمانداري به «مسعود راسخي»، عطايش را به لقايش بخشيد و به سرپرستي فرمانداري مرودشت اكتفا نمود. هرچند ماههاي آخر دولت دهم نيز جهت تصدي فرمانداري لارستان انتخاب شده بود! ليكن استاندار وقت با آن انتصاب مو...
ادامه مطلب